Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Voorproeven

15-01-2018 11:44
Er lag een zakje op het aanrecht.
Zakjes op het aanrecht zijn interessant.
Daar zitten lekkere dingen in.
Die ik niet mag.
Vrouw vergat het zakje.
Ze was de deur nog niet uit of ik zat op het aanrecht.
In het zakje lagen harde dingetjes.
Ik begon met de eerste.
Wat een gekke smaak.
Uitgespuugd.
Nog eens proeven.
Puck hoefde niets.
Jakkes. Wat vies! Waarom ligt dit op het aanrecht?
Vrouw kwam thuis.
Inmiddels lagen wat proeverijtjes op de keukenvloer.
“Wat zijn dat nu? Dropjes???? Pim!! Heb jij die gegeten?”
Ja en weer uitgespuugd.
“Nou ja. Gelukkig zijn ze suikervrij.”
Dat verklaart veel.


Er lag een zakje op het aanrecht.
Zakjes op het aanrecht zijn interessant.
Daar zitten lekkere dingen in.
Die ik niet mag.
Vrouw vergat het zakje.
Ze was de deur nog niet uit of ik zat op het aanrecht.
In het zakje lagen harde rondjes.
Ik begon met de eerste.
Wat een gekke smaak.
Uitgespuugd.
Nog eens proeven.
Puck hoefde niets.
Jakkes. Wat vies! Waarom ligt dit op het aanrecht?
Vrouw kwam thuis.
Inmiddels lagen wat proeverijtjes op de keukenvloer.
“Wat zijn dat nu? Dropjes???? Pim!! Heb jij die gegeten?”
Ja en weer uitgespuugd.
“Nou ja. Gelukkig zijn ze suikervrij.”
Dat verklaart veel.