Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Vroege Valentijn?

28-01-2021 17:23
Onlangs keek ik weer mee met Vrouw op het Apparaat.
Ze praat veel als ze het aan zet.
Daarom kom ik er maar bij.
Dan krijg ik ook wat aandacht.
En soms word ik zelfs geroepen.
Leuk, hoor.
Maar vanmorgen zag ik toch iets!
In het Apparaat zat een poes!
Samen met een andere Vrouw.
De poes heette Pip, zei die Vrouw.
Ik keek mijn ogen uit.
Pip was LEUK!
Net toen ik door het apparaat heen wilde gaan….
Verdween Pip weer.
Dat is nou altijd hetzelfde met Vrouwen.
Ze maken je eerst lekker en dan verdwijnen ze.
Stom Apparaat!Onlangs keek ik weer mee met Vrouw op het Apparaat.
Ze praat veel als ze het aan zet.
Daarom kom ik er maar bij.
Dan krijg ik ook wat aandacht.
En soms word ik ook geroepen.
Leuk, hoor.
Maar vanmorgen zag ik toch iets!
In het apparaat zat een poes!
Samen met een andere Vrouw.
De poes heette Pip, zei de Vrouw.
Ik keek mijn ogen uit.
Pip was LEUK!
Net toen ik door het apparaat heen wilde gaan….
Verdween Pip weer.
Dat is nou altijd hetzelfde met Vrouwen.
Ze maken je eerst lekker en dan verdwijnen ze.
Stom Apparaat!Onlangs keek ik weer mee met Vrouw op het Apparaat.
Ze praat veel als ze het aan zet.
Daarom kom ik er maar bij.
Dan krijg ik ook wat aandacht.
En soms word ik ook geroepen.
Leuk, hoor.
Maar vanmorgen zag ik toch iets!
In het apparaat zat een poes!
Samen met een andere Vrouw.
De poes heette Pip, zei de Vrouw.
Ik keek mijn ogen uit.
Pip was LEUK!
Net toen ik door het apparaat heen wilde gaan….
Verdween Pip weer.
Dat is nou altijd hetzelfde met Vrouwen.
Ze maken je eerst lekker en dan verdwijnen ze.
Stom Apparaat!Onlangs keek ik weer mee met Vrouw op het Apparaat.
Ze praat veel als ze het aan zet.
Daarom kom ik er maar bij.
Dan krijg ik ook wat aandacht.
En soms word ik ook geroepen.
Leuk, hoor.
Maar vanmorgen zag ik toch iets!
In het apparaat zat een poes!
Samen met een andere Vrouw.
De poes heette Pip, zei de Vrouw.
Ik keek mijn ogen uit.
Pip was LEUK!
Net toen ik door het apparaat heen wilde gaan….
Verdween Pip weer.
Dat is nou altijd hetzelfde met Vrouwen.
Ze maken je eerst lekker en dan verdwijnen ze.
Stom Apparaat!