Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Wekker

23-05-2022 11:44
Vrouw is lui.
Er zijn dagen dat ze te lang in Mand ligt.
Puck ligt ernaast.
Daar heb je niks aan.
In het begin ging ik er ook nog weleens liggen.
Maar niet te lang.
Er moeten natuurlijk wel eten komen.
En ik moet orde op zaken stellen in de tuin.
Soms loop Sok weer langs.
Dan kan Vrouw niet gewoon in Mand blijven.
Gisteren duurde het opnieuw te lang.
Ik ben naast Mand gaan staan en heb heel hard gemiauwd.
Geen idee wat ik zei.
Vrouw schrok zich rot.
En Puck wilde vechten.
Maar de Mand was leeg.
Eindelijk.
Vrouw is lui.
Er zijn dagen dat ze te lang in Mand ligt.
Puck ligt ernaast.
Daar heb je niks aan.
In het begin ging ik er ook nog weleens liggen.
Maar niet te lang.
Er moeten natuurlijk wel eten komen.
En ik moet orde op zaken stellen in de tuin.
Soms loop Sok weer langs.
Dan kan Vrouw niet gewoon in Mand blijven.
Gisteren duurde het opnieuw te lang.
Ik ben naast Mand gaan staan en heb heel hard gemiauwd.
Geen idee wat ik zei.
Vrouw schrok zich rot.
En Puck wilde vechten.
Maar de Mand was leeg.
Eindelijk.

 

Vrouw is lui.
Er zijn dagen dat ze te lang in Mand ligt.
Puck ligt ernaast.
Daar heb je niks aan.
In het begin ging ik er ook nog weleens liggen.
Maar niet te lang.
Er moet natuurlijk wel eten komen.
En ik moet Orde op Zaken stellen in de tuin.
Soms loop Sok weer langs.
Dan kan Vrouw niet gewoon in Mand blijven.
Gisteren duurde het opnieuw te lang.
Ik ben naast Mand gaan staan en heb heel hard gemiauwd.
Geen idee wat ik zei.
Vrouw schrok zich rot.
En Puck wilde vechten.
Maar de Mand was leeg.
Eindelijk.

Pimmetje