Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Werk

14-03-2014 13:36

Vrouw loopt de hele dag in een telefoon te praten, erop te kijken, of te typen in een I-pad.
Mijn bange broertje Puck vindt een spelletje leuk op de I-pad.
Een zogenaamde muis die rondrent.
Helaas is Puck laatst zo hard met de I-pad de kamer doorgefietst, dat het niet meer mag.
Gedoe.
Ik trap daar niet in.
Ik ga meer voor het live gebeuren.
Als Vrouw niet oplet en alleen maar digitaal praat, kun je een hoop doen.
Zo heb ik gisteren:
- 3 x een serieuze ontsnappingspoging uit de tuin gedaan (helaas hing ik een keer vast in een soort net. Genant).
- Bijna een bij gevangen
- Een stuk bananenwortelcake kunnen eten.
- Surinaams saucijzenbroodje geproefd.
- 2 x een zak met kattensnoepjes uit de la gepeuterd en stuk gekauwd. Het zijn nu allemaal kruimeltjes-in-een-zak-met-luchtgaatjes.
De rest is voorkomen omdat Vrouw steeds harder ging gillen.
“Ik moet werken!”.
Ja, hallo, wat denk je dat wij aan het doen zijn?
“Ga toch eens slapen!”
Huh?
Weet je wel hoe druk WIJ het hebben?
Nou gaat bijvoorbeeld de printer weer aan.
Dan moet ik erg papier vangen.
Of uit de wieltjes halen.
Heeeeee…zit daar een…???.
Oeps!!!
Storing!!!
 

Pimmetje