Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Buren

01-09-2014 22:49

We hebben best leuke buren.
Vrouw doet altijd zo hysterisch.
Ik mag er niet heen en er niet mee praten.
Puck blaast steeds naar ze.
Terwijl ze alleen maar bij het hek staan om de bramen te controleren.
Ik vind ze best leuk.
Ze leggen dingen neer voor de vogels.
Dat is prettig.
Ik eet die dingen op of ik eet de vogels op.
En hun woonkamer ziet er heel anders uit dan bij Vrouw.
Gisteren even binnen wezen kijken.
Het rook lekkerder naar eten dan bij ons.
Ik kreeg een aaitje.
Prettige bank binnen.
Siem, de buurtsiamees slaapt buiten op de bank.
Vrouw kwam de boel natuurlijk weer bederven.
Ze stormde als een idioot door de leuke woonkamer: ‘Pim kom terug”.
Erg a-sociaal.
Verwilderde blik, rode wangen, lelijke laarzen.
Genant.
Als buren van Vrouw zou ik het wel weten.
Lekker blazen als Vrouw bij het hek komt.